MIRKO BARBIR | GUESTBOOK




MIRKO BARBIR FT. DEAN HARDER - JUST A PRISONER (2017)


LEA SANDALIĆ:
"Predobro, hvala Ti puno, video je super... i hvala Ti stvarno na svemu..."
DAMIR KRAJAČIĆ - KRAYA:
"Odlično! I text i glazba! Za modele uvijek samo riječi hvale!"
MILOVAN HINIĆ:
"Svaka čast tebi i Deanu Harderu."
ALEKSANDAR GREBENAR:
"Nema predaje👍👍👍"
GABY SANDALIĆ:
"Super je ispalo 🙂 ... i ponosna sam... odlično sve..."

DENIS SANDALIĆ: 
"My girl ❤"
MARIJA MARKOVIĆ:
"A stvarno lipa balada, sve na mistu, nema note viška. Dobar solo samo da je ima još malo dubljih nota bilo bi bolje, bar meni osobno, jer ovako ovih visokih na akustari sam se na solima naslušala 🙂 Dobro pivaš, čak i emocije su na mistu." 

VLADO KOŽUH:
"Ovo je odlično, super!"
DARKO ZIDAR:
"Balada za 5."

ZORAN VUKOSAVLJEVIĆ:
"Pa da... to je to! 👍 Baš onako kako ja volim... Rekao bih Helloween meets Queensryche! 🙂"






MIRKO BARBIR FT. DIETER BOHLEN - HOĆU VATRU S TVOJIH USANA (2016)


EMIR REDŽIĆ (ASTRO PLUS):
"Odlična je pjesma... Bravo Mirko! Samo naprijed!"
ALEN BORBAŠ (OKS / BALKANIKA TV / FOLK HIT GODINE): 
"Isti si ništa se ne mijenjaš!"
DARIO BRUMNIĆ: 
"Švabi imaju Dietera... Mi imamo Mirka :)"
MILKA TALIJANČIĆ: 
"Ovo je za poludit od uzbuđenja kad slušaš ovu pjesmu!!! Divan glas, riječi, muzika... Just awesome... Mirko You Rock!!!"

MIRKO BARBIR | MB-EXCITER - ZADNJI PUT (2004)


STEFFANI BANIĆ: 
"To mi je brate najdraža tvoja... i jedno vrime san je tražila na Youtube i nikako je nisan mogla nać... Drago mi je šta je opet mogu čut nakon dugo vrimena..."
ANDRIJANA POLJAK: 
"Opet je na Youtubu? Tooooo najbolja pjesma... Pjesma je vrh!!"
ĐORĐE KONSTANTINOVIĆ: 
"Fantastiko!!!! Spetaculare!!! Vrti se na loopu, a zarazio sam i još jednog drugara pesmom. Geniales!"
MEI LING: 
"30 repeats za sada..."
BOŽIDAR BALI: 
"Spot, genijalan. Baš je OK, dobro!!! Imam ja ideju.. da probaš nešto u stilu Helloween, Gamma Ray? Mislim da bi to bilo zakon."
MLADEN PETRAČ: 
"Mirko Italo man."
ARIANA ARCHY BRDA: 
"To je tooo :)"
KRUNO KRAPEC: 
"Odlična pjesma!"
DANIEL ŠUMSKI: 
"Ovo je odlično. Ovakvu muziku je moj stari slušo (Eurodance i slično) dok sam još mali bio."
RAFAEL BROZOVIĆ: 
"Hitčina."
JOSIP JOJO VOJNOVIĆ: 
"Mirko Metalčino! Pijen večeras sa djevojkon uz more iako se ne vidi more! I znaš šta je na repeat? "Zadnji put"! Da bog da nan i meni i tebi ne bilo nikad zadnji put! Uživaj! I fala ti."

MIRKO BARBIR FT. DEAN HARDER - ROTTEN TO THE CORE (2015)


STEFFANI BANIĆ: 
"Pisma je vrhunska i fala ti na tome i na prijateljstvu... Živio Rock'N'Roll!"
JADRANKA JANKOVIĆ: 
"Uhh... Iskreno: ko sam ja da komentarišem nečiji rad i kvalitet istog, kada nisam muzički obrazovana - ne znam da odsviram ni "Smoke On The Water" riff?! Ima puno kolega koji se lože da budu kritičari - Lokner, Janjatović, Kremer itd. Ja sam zato oduvek izbegavala recenzije i radije radila interviewe jer tu nema mog stava..."
BLASIUS NAKICZ: 
"Metalčina i po! \,,/"
KARMELO KONJEVIĆ: 
"Da je ovu pesmu snimio neki veliki svetski band sa svojom produkcijom itd., imao bi do sada 500.000 - 1.000.000 pregleda... stvar geografije... a o Splićankama... sve najlepše..."

MIRKO BARBIR FT. GORAN BREGOVIĆ - SADA ZNAM (2015)


OLGA MALENOVIĆ:
"Pesma je extra. Muzika je savršena, reči su odlične, pevljiva je dosta. Ti ozbiljno počni da tražiš pevače da im budeš producent možeš dosta toga da napraviš."
NEVENA RISTIĆ:
"Teško da možemo sarađivati ja i pevanje na tankoj smo liniji :) ali svakako imaš zanimljive stvari... Što se tiče astrologije tu ti mogu samo zavideti što si osvešćen duhovno, i što imaš dar verovatno da pomažeš ljudima. To je veliki dar ali verujem i breme na neki način. Mi koji to nemamo trudimo se da osvestimo makar deo tog mira koji vi imate :) Što se tiče mojeg udela u tvoj "video" jao... Znam da ćeš razumeti, ali ja sebe ne volim takvu da doživljavam, predstavljam kroz lepoticu ili nešto slično. Sve to naravno laska, hvala ti na komplimentima, ali ja se kroz glumu osećam zaštićenom od tih stvari. Verujem da postoji jos lepih devojaka koje će popuniti tu tvoju viziju, ja sam za neke stvari po prirodi konzervativna iako se bavim ovim poslom kojim se bavim. Malo zvuči kontradiktorno - glumica a konzervativna i srami se nekih stvari tj. plasiranja sebe kroz lepotu, ali sebe sam takvu prihvatila i ta svedenost me čuva od raznih meni stresnih stvari i neprihvatljivih koje mnogi očekuju ako se baviš ovim poslom koji ja da budemo iskreni i ne doživljavam kao posao već kao strast, od koje eto živim :) Ta svedenost mi daje mir i posebno uživanje dok stvaram nove likove tj. iživljavam nove ljude kroz sebe. Ala sam se sad posrala hahahahaha ali tako je :)"
SINIŠA NIKOLIĆ (ARISSE):
"Dobra ti je ova stvar, možda i najbolja do sad."
KSENIJA HRVAT:
"Pjesma ti je super... Odlična..."
SANELLA SANCHY PURIĆ:
"Bravo frende, samo tako nastavi, ljubi te tvoja jaranica."
KRUNO KRAPEC: 
"Odlično prijatelju!"
MILKA TALIJANČIĆ: 
"Lucky you."
AZRA HAMZAGIĆ: 
"Nice."
BRIAN RAŠIĆ: 
"👍"
AREXX: 
"Odlično! Bravo!"

MIRKO BARBIR - NE ZNAM GDJE SI SAD (2015)


LEA HUSTIĆ & ANDRIJANA POLJAK:
"Mirko najjači si!"
ANA VIDOVIĆ:
"Uspio si probuditi osjećaje u meni svojom pjesmom "Ne znam gdje si sad" nikome to do sada nije uspijelo. Najbolji si!"

MIRKO BARBIR | EXKLUZIV TABLOID - RTL 04.12.2013


ZVONKO ALAČ (INDEX.HR): 
"Toxic Twins a.k.a. Diabolic Brotherhood Force, večeras u vašem televizoru, a noćas u vašoj glavi: Od 17:30 na RTLu u Exluzivu Tabloidu velika reportaža iz Rijeke o glazbeno-astrološkom magu, a meni je pripala velika čast da u studiu govorim o Fenomenu Mirka Barbira!"
BORIS NUJSTER (ARISSE):
"Ushićen sam."
SINIŠA NIKOLIĆ (ARISSE):
"Uvijek je bio skroman, a radio velika nedjela (pardon, djela)."
MIŠO VUČIĆ:
"Ajmo, Mirko."
ZORAN KOVAČ KISS (GRČ):
"Da, zato pričekajmo dok Mirkec ne zaguguče..."
IVANA TABAK:
"Mirko je legenda!"
RUDI PRESEČKI:
"Mirko, smatram da si ti za naš region učinio ono što je Lana Del Rey za čitav svijet. Samo tako nastavi dalje..."
MIŠO VUČIĆ:
"Car i legenda."
HRVOJE HELLIX VRZAL:
"Razvali."
ZVONKO ALAČ (INDEX.HR):
""Mirkov fanatični obožavatelj je i zagrebački novinar Zvonko Alač. Prijateljstvu s neobičnim Riječaninom prethodilo je, kako kaže, obožavanje svega što ima veze s glazbeno-astrološkim magom. Zvonko je čak odlučio napisati knjigu o čovjeku s kojim je proživio nezaboravne trenutke. U knjizi će Zvonko opisati Mirkov doprinos umjetničkom stvaralaštvu Siniše Vuce i Ivane Brkić, a pozabavit će se i Mirkovim kultnim statusom među ženama.""
VLAHO BRAILO:
"Mirko ti si totalni profesionalac! Trebao bi davati lekcije estradnjacima kako se prava zvijezda ponaša pred kamerama!"
DEAN HARDER (WITCHCRAFT):
"Jebate sunac. Sad si svima pokazao..."
DEA REDŽIĆ (INDEX.HR):
"Nisam te htjela zvat jer pretpostavljam da su nakon emisije krenule zvat izdavačke kuće, ali ja želim knjigu o tebi s posvetom, da te stavim između biografije Kurta Cobaina i enciklopedije Grčkih mitova."
ZVONKO ALAČ (INDEX.HR):
"Mirku, koji uvijek ima kontrolu ne samo nad svojim, nego još i upravlja tuđim postupcima i koji je objeručke prihvatio slavu, nikako nije mjesto između sjebanog junkiea koji se s njom nije znao nositi i bića koja su mit po pričama, kada je on mit po djelima. On ište posebnu policu."
NAZIFA GLJIVA (ŽIVO BLATO):
"Obožavam te!"
SABINA ŠAKO:
"Tražena si roba u gradu."
AZRA HAMZAGIĆ & ALDIANA HAMZAGIĆ: 
"Gledale smo te na RTLu i fakat smo ponosne na tebe."